Vår nya pärla!

 Nu har vi hämtat hem vår nya husvagn. Lustigt nog var det faktiskt på dagen 8 år efter vi hämtade hem vår förra vagn. Det känns så bra, Knausen är superfin! Vagnen är så ljus och härlig, vilket faktiskt får den att uppfattas som betydligt större än den är. Men i trafiken, känns den precis så smidig som maken önskat. 

Dottern och jag har premiärcampat på parkeringen den här helgen och det var supermysigt. Jag tog några snabba översiktsbilder men framöver återkommer jag med fler detaljer. När jag började packa in vårt husgeråd upptäckte jag små finesser som jag inte visste fanns. Vi var på det klara med att vi köpt en fin husvagn, men Knaus Südwind 500 UF överraskar oss positivt ändå! 

Vi körde rätt många extra mil för att köpa vår Knaus hos Fri-bo Sollebrunn, eftersom vi fick så bra bemötande där. 































Kommentarer