Tage på camping

Jag har inte bara husvagn och camping som intresse. Jag gillar att skriva också. Till sommaren kommer jag ut med tre böcker om Tage på camping. Det är en serie lättlästa böcker för tjejer och killar som precis knäckt läskoden och börjat läsa själva. Böckerna illustreras av Catharina Nygård och ges ut av Tukan förlag. Det här är fantastiskt roligt och jag snickrar redan på fler manus om Tage på camping. Du kan ju gissa var jag hämtar min inspiration ;-)

Böckerna i serien Tage på camping heter Guldtian, Hoppborgen och Minigolftävlingen och du kan läsa mer om dem hos Bokus. Du kan också följa mitt skrivande på bloggen: www.ekensten.se

Kommentarer

  1. Åh vad roligt och spännande! Grattis! Dem ser man fram emot att läsa :) Fast man är vuxen... Jag själv har lite "bokskrivar-drömmar" och lösa planer så man får lite pepp när man läser om nån som gjort det...!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)
      Du får sätta igång att skriva!

      Radera
  2. Nä men shit va skoj! Grattis och bra kämpat!

    SvaraRadera
  3. Grattis....spännande. Kommer man kunna beställa dem via dig eller måste det vara Bokus ? Måste ju ha dessa husvagnsböcker till mina killar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du är intresserad av böckerna :-) Förhoppningsvis kommer de att säljas överallt där böcker säljs. Både på nätet och i vanlig butik. Jag lägger upp info när jag vet vilka som köpt in dem. Tror inte att jag kommer sälja så mkt själv förutom vid arrangemang.

      Radera
    2. Tack, gärna. Jo men det är väl klart, camping intresserar ju även killarna och de kan säkert känna igen sig i böckerna....se en del framför sig, liksom. Så det vill jag absolut.

      Radera

Skicka en kommentar