Mer om Hafsten

Jag reviderar min tykna kommentar om att en badtunna inte gör en Resort. Det finns hur mycket som helst att göra här på Hafsten.

Vädret har inte varit på vår sida idag, men vi har testat av lekplatserna. Det finns fyra stycken, varav två väldigt nya och fina. Pappa och storebror har spelat äventyrsgolf medan jag och lillasyster var i lekrummet. Där fanns en sådan klätterställning som brukar finnas på lekhus. Något mindre förstås. Vi testade även pysselsakerna som fanns framdukade just den här helgen. Hela familjen tog en fika nere på restaurangen.

Nu nämner jag "barnfamiljsaktiviteter", men det finns annat att göra också; gym, bastu, behandlingar, vandringsleder och mycket mera.

Far och son gick på geocaching och kom tillbaka med den bästa skatten, enligt mig:

Kommentarer