Elmia Husvagn Husbil

I detta nu pågår campingmässan i Jönköping: Elmia Husvag Husbil 2015. Det är en riktigt stor mässa och för många i branschen årets höjdpunkt. Förra året hade mässan 35 240 besökare som kollade runt hos 150 utställare utspridda på en utställningsyta om 33 250 kvadratmeter.

Vi har aldrig varit där, mässor passar inte vår familj. Men annars hade jag gärna kollat runt eftersom det är här nästa års nyheter visas och möjligheten finns att träffa många trevliga människor med samma intresse. Lite nyfiken är jag ju på Cabby 2016 men vi får kolla in de nya modellerna hos Husvagnshuset senare i höst.

Men jag finns faktiskt med på ett litet hörn, på en bild i en artikel i mässutgåvan av Husbil och Husvagn på Väg. Där berättar jag om mina böcker i serien om Tage på camping. Dessutom finns det möjlighet att vinna två signerade bokpaket ...

Ha det så kul alla mässbesökare!

Kommentarer