Stämmer listorna?

Jag har aldrig varit med om att "vanlig" media tar upp camping så mycket som nu. Hittade en artikel på tidningen Amelias webbsida som listade Sveriges tio bästa familjecampingar. Hälften av dem återfinns på listan över Sveriges fem-stjärniga campingar.

Årjängs camping Sommarvik finns till exempel med på båda listorna. Men när jag googlar på Sommarvik hittar jag en hel del negativa kommentarer om den campingen, som dålig skötsel och små tomter. Är det någon här som vet? Hur är Sommarvik egentligen? Stämmer topplistorna? Vi har funderingar på att åka dit eftersom det ligger bra till på vägen när vi ska ta oss ut till västkusten.

Här är en länk till Amelias tio bästa familjecampingar!

Kommentarer

  1. Ja men visst är det mycket med husvagn i år. Känns som att fler och fler får upp ögonen för hur härligt det är.

    Tyvärr har jag ingen erfarenhet av Sommarvik men en sak har jag lärt mig och det är att inte titta så mycket på kommentarer. Vi har åkt till campingar som har låtit hur bra som helst men blivit besvikna för att det inte alls var som det blev beskrivet. Åsikter går ju alltid isär.

    På söndag bär det av för vår del och då till Saxnäs på Öland.

    Ha en trevlig husvagsnsemester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har rätt, vi får bilda oss vår egen uppfattning :-) Hoppas ni får en fin tur på Öland!

      Radera

Skicka en kommentar